Zmluvné podmienky opravy

Základné ustanovenia

  1. Servis vykoná opravu v stanovenej lehote podľa platných právnych predpisov a dodržiavania platných noriem z hľadiska bezpečnosti práce.
  2. Servis zabezpečuje realizáciu opravy zariadení značiek, ktoré sú zahrnuté v zameraní servisu. Podľa platného cenníka sú spravidla účtované služby spojené s príjmom a výdajom zariadenia, zistenie poruchy, servisné služby opravy, použité náhradné diely vrátane nákladov na ich obstaranie.
  3. Ak zákazník svojvoľne odstúpi od zmluvy o oprave v prípade nutnosti prerušenia už prebiehajúcej opravy, budú zákazníkovi  vyúčtované položky  už  realizovaného výkonu práce, vrátane použitého materiálu a dopravných nákladov spojených s prípadným výjazdom na prevádzku zákazníka podľa platného cenníka.
  4. Ak zákazník odstúpi od objednávky opravy z dôvodov nerentabilnosti, budú mu účtované položky služieb zahrňujúce zistenie stavu zariadenia a dopravných nákladov spojených s prípadným výjazdom na prevádzku zákazníka podľa platného cenníka služieb.
  5. Servis vydá prístroj len po predložení tejto objednávky. Pri strate tohto dokladu bude prístroj vydaný po predložení platného OP. Pri vydaní je pracovník servisu povinný opravený prístroj zákazníkovi predviesť. Ak zákazník odmietne zaplatiť vyúčtovanú sumu pri preberaní prístroja, servis prístroj zadrží až pokým nepríde k úhrade pohľadávky za opravu. 
  6. Zákazník je povinný vyzdvihnúť zariadenie po oprave najneskôr do 30 dní od predpokladaného dátumu opravy. Po tomto termíne bude účtované skladné za každý začatý mesiac, v zmysle platného cenníka služieb, maximálne po dobu 12 mesiacov. Následne bude zariadenie odovzdané na ekologickú likvidáciu.
  7. Zákazník súhlasí so spracovaním osobných údajov svojím podpisom na vyplnenej objednávke alebo zaslaním objednávky e-mailom, prípadne zaslaním objednávky cez webový portál – webstránka resp. e-shop.
  8. Servis spracováva osobné údaje poskytnuté zákazníkom v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a v znení zákona č. 84/2014 Z.z. a neskorších predpisov.

Záručné opravy

  1. Pre záručnú opravu je zákazník povinný predložiť platný a riadne vyplnený záručný list, platný pokladničný doklad alebo faktúru, reklamačný protokol (v prípade kúpy u iného predajcu). Ak tieto podmienky nie sú splnené, vykoná servis opravu ako mimozáručnú s vyúčtovaním podľa platného cenníka servisu.
  2. Za záručnú opravu nie je považované zariadenie, ktoré bolo viditeľne mechanicky poškodené, nesprávne používané v nevhodných prevádzkových podmienkach alebo boli porušené podmienky záruky vyznačené v záručnom liste.
  3. Pri záručných opravách sa zákazníkovi neúčtuje cena materiálu.

Mimozáručné opravy

  1. Pri mimozáručných opravách je cena materiálu účtovaná vrátane nákladov na ich obstaranie.
  2. Servis si vyhradzuje právo zmeny odhadovanej ceny za materiál.
  3. V prípade prekročenia stanovenej odhadovanej ceny opravy, bude oprava zariadenia vykonaná až po súhlase zákazníka na vykonanie opravy.
  4. V prípade neopraviteľnosti prístroja z technických alebo materiálových dôvodov bude zákazníkovi účtovaný poplatok príjmu a výdaja a služby spojené so zistením poruchy podľa platného cenníka servisu.
  5. Pri mimozáručných opravách poskytuje servis na vykonanú opravu a materiál 3 – mesačnú záruku, ktorá začína plynúť dňom prevzatia pristroja zákazníkom. Po jej uplynutí sa tá istá porucha považuje za nový servisný prípad.
  6. Ak sa porucha zariadenia vyskytne v priebehu záručnej 3 mesačnej doby poskytnutej servisom, zákazník ju reklamuje v záručnej lehote a v servise, ktorý opravu vykonal. Pri reklamácii zákazník predloží potvrdenie o prevzatí a zaplatení opravy. Pri neoprávnenej reklamácii (napr. uplynutie záručnej doby, cudzí zásah do zariadenia, zistenie chyby, ktorú zariadenie predtým nevykazovalo i napriek vonkajším prejavom, používanie v nevhodných podmienkach) nebude záruka uznaná.
  7. Oprava sa účtuje podľa platného cenníka opráv servisu ku dňu jej ukončenia. Pracovník servisu je na požiadanie povinný predložiť cenník a vysvetliť účtované položky. Pri nadštandardných službách (napr. skrátená doba opravy, servis mimo štandardnej pracovnej doby ), servis účtuje prirážku za vykonanú prácu v zmysle platného cenníka služieb.

Uvedenie do prevádzky, servisná údržba

  1. Pre uvedenie zariadenia do prevádzky zákazník poskytne správne údaje pre ich zápis do zariadenia.
  2. Zákazník je povinný pri výdaji zo servisu skontrolovať správnosť údajov hlavičky účtenky (uvedenie do ostrej prevádzky). V prípade neskoršej reklamácie servis nezodpovedá za nesprávnosť dodaných údajov.
  3. Zákazník svojím podpisom potvrdzuje žiadosť a súhlasí s vykonaním údržby zariadenia odporúčanej výrobcom.
  4. Ak servis zistí počas vykonávania údržby poruchu, zariadenie opraví a zákazníkovi bude účtovaná cena tejto opravy vrátane použitých náhradných dielov nad rámec poplatku za vykonanú údržbu.
  5. Zákazník (pri príjme zariadenia do servisu) svojím podpisom potvrdzuje súhlas so zmluvnými podmienkami opravy.

Servisná linka 0900 605 110

slúži na na technickú podporu a servis eKasa pokladníc a zariadení IT,

je dostupná počas otváracích hodín

Dôležitá poznámka:

linka je spoplatnená telekomunikačnou sumou 1,60€/min s DPH, pokiaľ

je Váš problém vyriešený počas telefonického rozhovoru,

neúčtujeme servisný poplatok

Objednanie servisných služieb

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.