Reklamačný poriadok
- záručná lehota na výrobky je uvedená v záručnom liste, na pokladnice je 24 mesiacov,
- ak sa vyskytne počas záručnej doby závada spôsobená výrobnou chybou alebo vadou materiálu, bude v rámci reklamácie odstránená, vymenený diel bezplatný
- pri uplatnení záruky je kupujúc povinný predložiť platný záručný list a doklad o kúpe
- Reklamačný poriadok sa riadi Zmluvnými podmienkami opravy, ktoré podpisuje zákazník pri príjme zariadenia do opravy.
Záručný list musí obsahovať
- typ výrobku,
- výrobné číslo,
- potvrdenie predaja (dátum predaja, pečiatka, podpis a adresa predajcu)
Záruka stráca platnosť ak
- bol záručný list neúplný alebo neoprávnene zmenený,
- bol zmenený typ výrobku alebo výrobné číslo na zariadení
- neprávnená osoba pozmenila údaje v záručnom liste
- nebol dodržaný správny spôsob používania a údržby výrobku uvedeného v užívateľskej príručke
- bol zistený neodborný alebo neoprávnený zásah na zariadení
- mechanické poškodenie zariadenia bolo spôsobené užívateľom
- závada bola spôsobená cudzími látkami, ktoré vnikli do zariadenia
- závadu spôsobil užívateľ skladovaním alebo prevádzkovaním zariadenia v nevhodnom prostredí (vlhké, prašné, chemicky agresívne prostredie)
- bolo zariadenie pripojené na iné, než predpísané sieťové zariadenia
Servisná linka
0900 605 110
Slúži na na technickú podporu a servis eKasa pokladníc a zariadení IT
Dostupná počas otváracích hodín
Poznámka:
linka je spoplatnená telekomunikačnou sumou 1,60€/min s DPH, ale
ak je Váš problém vyriešený počas telefonického rozhovoru,
neúčtujeme servisný poplatok
V našej ponuke nájdete široké portfólio produktov. Neváhajte si z nich vybrať to najvhodnejšie riešenie pre Vás. Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás!
Kontakt
BEFARE 1 s.r.o.
Prev.: Mliekarenská 10
821 09 Bratislava
E-mail: befare@befare.sk
Tel: 02/5363 3167
Servisná HOTLINE linka: 0900 605 110